ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ

2011
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ: Επίσκεψη στον ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό σταθμό MAD.
Οι μαθητές ξεναγήθηκαν από άτομα της παραγωγής στους χώρους του ραδιοφωνικού και του τηλεοπτικού σταθμού. Ενημερώθηκαν για το ιστορικό του σταθμού, βίωσαν την αναμετάδοση γνωρίζοντας τα στούντιο, τη διαδικασία παρουσίασης , το green room και την ψηφιοποίηση.  Είχαν, επίσης, την ευκαιρία να εισέλθουν στο meeting room και να κάνουν συνέντευξη στους δημοσιογράφους και τεχνικούς του σταθμού.
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ:
Α΄  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: «Η Αθήνα στα χρόνια του Αδριανού», Ξενάγηση στον ιερό ναό του Ολυμπίου ΔιόςΟι μαθητές περιηγήθηκαν στον χώρο του Παναθηναϊκού Σταδίου κάνοντας χρήση του συστήματος αυτόματης ξενάγησης, το οποίο τους δίνει τη δυνατότητα να ακούσουν ένα πλούσιο εκπαιδευτικό πληροφοριακό υλικό για τη μακραίωνη ιστορία του Σταδίου με τον πλέον σύγχρονο τεχνολογικό τρόπο. Τα κείμενα της ξενάγησης στηρίζονται στην ιστορική μελέτη της κυρίας Αριστέας Παπανικολάου-Κρίστενσεν, Ιστορικού –Αρχαιολόγου.
Β΄ ΚΑΙ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: Παρακολούθηση της τραγωδίας «Ελένη» του Ευριπίδη
Οι μαθητές παρακολούθησαν το αρχαίο δράμα «Ελένη» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Άρη Μιχόπουλου, στο ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης». Ο Ευριπίδης παίρνει την ιστορία που διδαχτήκαμε πρώτη από όλες τις άλλες στα γυμνασιακά βιβλία, εκείνη της αρπαγής της Ωραίας Ελένης, και, χωρίς να αλλάξει κάτι από το πραγματικό αντικείμενο, διαστρεβλώνει με τρόπο ποιητικό και υπαινικτικό το καθρεφτιζόμενο είδωλό του.
Καθρέφτες, σκιές και είδωλα. Υλικά της παράστασης όλα αυτά που δεν μπορεί κανείς να αγγίξει, που είναι αντανακλάσεις και όχι τα ίδια τα αντικείμενα. Στόχος είναι να φανούν τελικά εκείνα που μας αγγίζουν περισσότερο, που μας κάνουν να τρομάζουμε ή να νοιώθουμε ντροπή. Ο καθρέφτης που μας δείχνει όχι το είδωλο, μα τον πραγματικό μας εαυτό.
Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ: «ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΝ»:
Οι μαθητές επισκέφθηκαν το διαδραστικό εργαστήριο διερευνητικής μάθησης  με ψηφιακές τεχνολογίες «τεχνοβλαστός» του Πανεπιστημίου Αθηνών γεμάτο παιχνίδια βασισμένα στη ρομποτική, την πληροφορική, τις τηλεπικοινωνίες και την εικονική πραγματικότητα και δραστηριότητες που καλλιεργούν τις νοητικές δεξιότητες. Βασικό στοιχείο ήταν η ανάγκη συνεργασίας μεταξύ των παικτών. Οι συμμετέχοντες συνεννοήθηκαν, επικοινώνησαν, μοίρασαν ρόλους και πήραν αποφάσεις, κάτι που έγινε αβίαστα και φυσικά κατά την εξέλιξη του παιχνιδιού.
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ: Επίσκεψη στο κέντρο Πυρηνικών ερευνών «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ»
Οι μαθητές παρακολούθησαν τη γενική παρουσίαση του ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» από τον  Δρ. Χ. Τσάμη, Υπεύθυνος Εκπαίδευσης, ξεναγήθηκαν στο Ινστιτούτο Βιολογίας (ΙΒ) από τη Δρ. Μ. Λαμπροπούλου, στο Ινστιτούτο Πυρηνικής Φυσικής (ΙΠΦ) από τον Δρ. Σ. Χαρισόπουλο
και στο Ινστιτούτο Ραδιοϊσοτόπων & Ραδιοδιαγνωστικών Προϊόντων (ΙΡΡΠ) από τον Δρ. Δ. Μαστέλλο.
ΑΠΡΙΛΙΟΣ
Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ:     Ξενάγηση στο Παναθηναϊκό Στάδιο
Οι μαθητές γνώρισαν με τη συνδρομή έμπειρου ξεναγού την περιοχή του Αρδηττού, τον ιερό χώρο του Ολυμπείου καιι τους μύθους που συνδέονται με αυτόν. Έμαθαν την ιστορία και τη λειτουργία του ναού, παρατήρησαν την αρχιτεκτονική του και σύγκριναν το χθες με το σήμερα. Έμαθαν, επίσης για την Πύλη του Αδριανού, και τα υπόλοιπα έργα του φιλέλληνα Ρωμαίου αυτοκράτορα. Στο τέλος, συμπλήρωσαν σχετικό φυλλάδιο εργασίας ώστε να εμπεδώσουν τις πληροφορίες που έλαβαν.